ezért elégedettségi garanciát vállalunk krémünkre. Ha valamiért úgy dönt, hogy visszaküldené a 30 napon belül vásárolt terméket, mi 100%-ban visszafizetjük a termék árát.
PROTECTA 100%-os elégedettségi garancia
Egészség jó kezekben
Biztosak vagyunk a PROTECTA kiváló minőségében,

Mégsem elégedett a PROTECTA-val?
1. Írjon nekünk a ugyfelszolgalat@fempharma.hu címre az alábbi adatokkal:
- Tárgy mező: Protecta elégedettségi garancia
- Név
- Rendelés azonosító
- Bankszámlaszám
- Mi áll a döntés mögött? Néhány mondatban kifejtve, amiben leírja hogy miért nem elégedett a PROTECTA krémmel
2. A vásárlástól számított 30 napon belül küldje vissza a megmaradt krémet (és annak legalább 50%-át) az alábbi postai címre: 4025 Piac utca 31. I./3. Amennyiben megérkezett hozzánk a visszaküldött termék, és az alábbi, 3. pont feltételei is teljesülnek, visszautaljuk a PROTECTA árát a megadott számlaszámra.
3. A visszatérítés menete, feltételei:
- Emailen keresztül történő kérelmezés, amely tartalmazza az alapvető információkat a garancia igénybevételéhez (lásd 1. pont).
- A megmaradt termék (és annak legalább 50%-nak) a visszaküldése az eredeti csomagolásban a postai címünkre (lásd 2. pont).
- Csak az eredeti vásárló élhet a PROTECTA elégedettségi garanciával. A garancia igénybevevőjének és a számlán feltüntetett személynek meg kell egyeznie.
- A termék visszajuttatásának minden költsége a vevőt terheli, a visszafizetési garancia csak a termék mindenkori megvásárolt összegére vonatkozik (maximum 3,000 Ft per darab értékig).
- A pénzvisszafizetési garancia csak a vásárlástól számított 30 napon belül érvényesíthető
- Hiányos, félrevezető, határidőn túli kérelmeket nem áll módunkban elfogadni. Nem vállalunk felelősséget a csomag szállításkor történő elvesztéséért, sérüléséért.
- A visszatérítés csak a PROTECTA védőkrémre vonatkozik.
- A FEMPHARMA Kft. fenntartja a jogot a feltételek módosítására.
Vissza a PROTECTA termékoldalra