Szállítás és fizetés

A honlap üzemeltetője: Fempharma Kutatásfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság (4024 Debrecen, Vígkedvű Mihály utca 21. II. em. 5.)

  • Email elérhetőség: info@fempharma.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36317827424
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: 136416/2018
  • Számlaszám: 10918001-00000091-09400007

A VÉTELÁR TELJESÍTÉSÉNEK MÓDJAI:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló emailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. A Vevő tudomásul veszi, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát az Eladónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva az Eladót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség nem terheli. Bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg.
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetb32en Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, készpénzben.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A termékek az általunk megbízott DPD, Sprinter vagy GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell készpénzben kifizetni.
  • A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben magyar forintban (HUF) értendő, és ez az ár már tartalmazza a 27%-os forgalmi adót.
    Az árucikk kiszállításának ellenértékét nem foglalja magába a webáruházban feltüntetett termékár. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor terméken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan működik a bankkártyás fizetés?

  • Elfogadó neve: Fempharma Kutatásfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Cégjegyzékszám: 09-09-01-2739
  • Adószám: 13768166-2-09
  • Számlavezető bank neve, címe: UniCredit Bank Hungary Zrt.; 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.

A bankkártyás fizetési mód választásával a kifizetést az UniCredit Bank Hungary Zrt. virtuális POS szolgáltatásának igénybevételével tudja kezdeményezni. A kiválasztott termékek megrendelése a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után Önt az UniCredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A fizetés bármely Bank által kibocsátott VISA és Mastercard dombornyomott kártyák használatával, valamint a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően – VISA electron, Maestro, Visa Electron kártyákkal és internetes fizetésre kibocsátott kártyták használatával tudja kezdeményezni. A fizetés a bankkártyaszám, a kártya lejárati dátuma és a kártya hátoldalán található három jegyű ellenőrzőkód (CVC/CVV) megadásával és a “Fizetés elindítása” gombra kattintással történik.

Sikeres tranzakció során a Fempharma webáruházunkban rögzítjük a beérkezett rendelését, amelyről Önt a megadott email címen értesítjük. Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció valamilyen oknál fogva sikertelen, arról és annak részletes tranzakciós adatairól a weboldalon tájékoztatjuk.

Sikertelen fizetési tranzakció esetén Önnek – amíg nem lép ki az aktuális ablakból – lehetősége van újra megpróbálni a fizetést: Ellenőrizze, hogy nem gépelt-e félre, bizonyosodjon meg róla, hogy bankszámláján van-e elegendő rendelkezésre álló összeg, érvényes-e a kártya, megadta-e az ellenőrző kódot. Ha kilép ebből az ablakból, és visszatér a weboldalunkra, akkor újra próbálkozhat a megrendelés leadásával, akár más fizetési módot is választhat.

Adatvédelmi információ

A kártyainformációk különállóan az UniCredit Bank Hungary Zrt. által üzemeltetett oldalon kerülnek megadásra. A bankkártyához tartozó adatokat kizárólag az UniCredit Bank Hungary Zrt. kaphatja meg. Az Ön személyes adatainak védelmében a vásárlás alatt és után semmilyen adat nem kerül harmadik fél birtokába. Az Ön által megadott egyéb vásárlással, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a Fempharma Kft. birtokában maradnak.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA:

  • Bruttó 8.000 Ft rendelési érték alatt a házhozszállítás díja: 1380 Ft
  • Bruttó 8.000 Ft rendelési érték felett a házhozszállítás ingyenes

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolástól számított 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron akkor a beszerzése 1-10 hét.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a DPD, Sprinter és GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9.00-18.00 között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni képesek, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.
Áruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jelezni kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jelezni kell.