Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a FEMPHARMA.HU címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált megoldásoknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Fempharma Kutatásfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 4024 Debrecen, Vígkedvű Mihály utca 21. II. em. 5.
  • Adószám: 13768166209
  • Cégjegyzék szám: 09 09 012739
  • Kibocsájtó cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@fempharma.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36317827424
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: 136416/2018.
  • Számlaszám: 10918001-00000091-09400007
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: RACKFOREST KFT. Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22., +36 70 362 4785 (Műszaki support telefonszám), info@rackforest.com 
A szolgáltató a jelen szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Juvia, Protecta, Juvia applikátor, Femarelle Balance, Femarelle Recharge, Femarelle Unstoppable, Babántúl, D-1000, Cranelle, Cranelle MAX

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek a webáruházon keresztül, online, futár által történő házhoz szállítással vásárolhatók meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termékek mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási és fizetési feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra vna szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon felveheti a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A termék aloldalán a “Kosárba rakom” gombra kattintva a kosárba helyezheti a megrendelt terméket. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is. A regisztrációt, és a bejelentkezést a képernyő jobb felső sarokban található “személy ikon” menüpontra kattintva érheti el. A személyes menüpontban lehet megadni, vagy módosítani a szállítási címeket, illetve megtekinteni a rendelési előzményeket. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfejeltette a jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. A megadott email címre elküldünk egy új jelszót, amellyel bejelentkezhet. Belépést a Bejelentkezés menüpont alatt végezheti el. Itt adja meg az előzetesen regisztrált email címét és jelszavát, majd kattintson a belépés gombra. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált email címe és a képernyő jobb felső sarkában lévő “személy ikon” lila színre vált. Ebben a személyes fiókban tekintheti meg a rendeléseit, a rendelések előzményeit, állíthatja be a szállítási-, valamint számlázási címet.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, amelyet a jobb felső sarokban található “Kosár” ikonra kattintva érhet el a webáruházunkban. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa a kosárba tett termék mennyiségét, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési, és szállítási módot is, illetve törölheti az adott tételeket. Itt van lehetőség a kosár teljes kiürítésére is. Ha a kosár tartalmának véglegesítése, és a megrendelés mellett döntött, akkor a “Tovább a pénztárhoz” gombbal kezdheti el a megrendelési folyamatot, és annak befejezését.
  3. Miután véglegesítette rendelését a megadott email címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a már jelzett módon. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelések folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit a webáruházba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

Regisztráció/Vendég vásárlás (regisztráció nélküli vásárlás)

A webáruházban regisztrált felhasználók és vendégvásárlók vásárolhatnak. A vendégvásárlók részére a megrendelés véglegesítéséhez nem szükséges profilt létrehozni, csak a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kérjük el, és tároljuk.

4. Regisztráció

A FEMPHARMA.hu webáruházban történő vásárlás lehetséges egyaránt vendég vásárlók és regisztrált tagok számára is. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, számlázási és szállítási cím, email cím, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszó). A regisztrációt emailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába jutnak, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók email címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó emailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztráció az email cím azonosítója, tehát egy email címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettséggel nem jár.

Regisztráció Facebook fiókkal

Azok a felhasználók, akik rendelkeznek Facebook fiókkal, jogosultak a felhasználói profiljuk felhasználásával regisztrálni a FEMPHARMA.hu webáruházba. Ebben az esetben a “Regisztráció Facebook fiókkal” gombra kattintva a Felhasználó összekapcsolja a Facebook profilját a weboldallal, amely legelső alkalommal automatikusan be is lépteti a felhasználói fiókjába. Ezután a Felhasználónak lehetősége van a “Bejelentkezés Facebook fiókkal” használatára is a jövőbeli bejelentkezésekkor, valamint beléphet a Facebook fiókjával megegyező email és jelszó párossal is.

A megrendelések állapota

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9.00-16.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, azonban annak feldolgozása csak a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetén 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzés helyétől függően 1-10 hét.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetése

A vételár teljesítésének módjai:

Fizetési módok: Előreutalás, Bankkártyás fizetés.
Fizetési módok a helyszínen: Bankkártyás fizetésre és készpénzes fizetésre van lehetőség.

  • Banki előre utalással történő teljesítés: Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló emailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. A Vevő tudomásul veszi, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát az Eladónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva az Eladót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség nem terheli. Bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg, illetve a weboldalon található Fizetési és Szállítási Feltételek menüpontban.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A termékek az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell készpénzben kifizetni.

Az árucikk kiszállításának ellenértékét nem foglalja magába a webáruházban feltüntetett termékár. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor terméken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

6. Átvételi módok, szállítási információk

Fizetési módok Átvételi módok
Előreutalás Bankkártyás fizetés Készpénzes fizetés
Házhozszállítás ✓ (utánvét)

Átvételi módok

Fizetési módok: Bankkártyás fizetés, előre utalás, fizetés készpénzben.
Házhoz szállítás futárszolgálattal: Bruttó 20.000 Ft-ot elérő összegű megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz az ország területén a GLS futárszolgálat futáraival. Bruttó 20.000 Ft alatti rendelések kiszállításának díja bruttó 1450 Ft.
Fizetési módok: Előreutalás, Bankkártyás fizetés.

Szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9.00-18.00 között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni képesek, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.
Áruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolástól számított 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron akkor a beszerzése 1-10 hét.

7. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy emailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítási díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltér. A szolgáltatának a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, fényképezővel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása, annak dokumentálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásokról, ingadozásoktól függ.
  • Olyan nem előre gyártott termékek esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős csomagfeladással.

A Fempharma Kft. jogosult indoklás nélkül megtagadni (készlethiány, nem beszerezhető termék) az interneten érkező megrendelést. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben rendelését a Fempharma Kft. készlethiány vagy egyéb okok miatt nem tudja 14 napon belül teljesíteni, emailben tájékoztatja a Megrendelőt.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint:

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát:
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Amennyiben használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

8. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék cseréje illeti meg.

9. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167:§ i szerint.

10. Reklamációk, panaszok kezelése

A fogyasztó a Fempharma webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartása, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát. A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím megegyezik a Webáruház ügyfélszolgálati címével:

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Ha Ön az Európai Unió területén belül él, bármely jogvitát az Európai Online Vitarendezési platform (European Online Dispute Resolution, „ODR”) hatáskörébe utalhat a következő hivatkozás segítségével: http://ec.europa.eu/odr. Az ODR platform egy webalapú felület, amelynek célja segítséget nyújtani azon fogyasztók számára, akik online terméket vagy szolgáltatást vásároltak. Független alternatív vitarendezési szolgáltatásokhoz való hozzáférést biztosít, amelyet Ön rendszerint ingyenesen vehet igénybe.

11. Adatkezelés

Az adatvédelemmel és adatkezeléssel kapcsolatos szabályzatunkat megtalálja a www.fempharma.hu/adatvedelmi-tajekoztato-v2/ oldalon.

12. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013. évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.